#1 Skrevet Desember 17, 2007 Lurer på om audi consert spiller mp3 plater? snakker om en consertspiller fra 2005mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2007 Lurer på om audi consert spiller mp3 plater? snakker om en consertspiller fra 2005mod. Er jo bare å prøve Nei da, min fra 2004 gjør i hvert fald ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2007 Jeg kan ikke si noe 100% sikkert, men mener den ikke gjør det. Har du delenummer på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2007 Er jo bare å prøve Nei da, min fra 2004 gjør i hvert fald ikke... Tengte det var et ja eller nei spm:) så tengt jeg fikk fort svar om jeg spurte her inne..Spilleren står i en bil jeg vurderer å kjøpe skjønner du:) Jeg kan ikke si noe 100% sikkert, men mener den ikke gjør det. Har du delenummer på den? Nei, har ikke det, da denne står i en bil som jeg vurderer å kjøpe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2007 Ingen som Vet???:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2007 Jeg har en consert 2+ til salgs - dobbel din størrelse. Den spiller mp3 cd er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2007 Jeg har en consert 2+ til salgs - dobbel din størrelse. Den spiller mp3 cd er. ehm.. dobbel din størrelse:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2007 Dobbel høyde som vanlig spiller. Samme størrelse som feks. navi-enhetene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2007 ehm.. dobbel din størrelse:confused: DIN som i "Deutsche IndustriNorm", tysk industristandard. Hvis folk hadde skrevet DIN med store bokstaver, så hadde det ikke blitt misforståelser om dobbelt størrelse av din kropps fysikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2007 DIN som i "Deutsche IndustriNorm", tysk industristandard. Hvis folk hadde skrevet DIN med store bokstaver, så hadde det ikke blitt misforståelser om dobbelt størrelse av din kropps fysikk Aaaah, da skjønner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...