#1 Skrevet Desember 17, 2007 Jeg lurer på om denne vifta skal starte med en gang når bilen startes?selvom klima anlegget er slått av?Lurer på om det er noe galt... Mvh Kenneth Wilhelmsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2007 Inne ved innerskjermen din på førersida, så skal du komme til "bryteren" som sitter i radiatoren.... Prøv å nappe av den kontakta.... Hadde samme syndrom på 90'en min. Da var det rett og slett bare å bytte den "bryteren", så var alt som det skulle igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2007 takker skal prøve dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2007 har skaffa meg etka.men jeg sliter med å finne denne jevla termostaten der.noen som har sett den der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2007 Nå er ikke jeg så veldig inne i hvordan man legger bilder fra AKTE og inn på forumet. Men tast inn illustrasjonsnummer 959-50. Nummer 20 på det bildet. Du har mest sannsynlig den 3-pola utgaven, men det kan du sjekke på din egen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2008 jeg dro ut kontakten i dag på radiatoren.men vifta sviver like greit... noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2008 releet til vifta står på releplass 2.. kan jo være at det har brent seg inne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2008 oki. jeg skal prøve å dra ut dette i morra. takker for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2008 Har samme problem på min S2, men det har utviklet seg... Ved første oppstart etter montering av toppen og alt det der, starta vifta med en gang jeg satte på tenninga. Nå starter ikke vifta i det hele tatt... Satser på at det er denne bryteren hos meg også. Har bare ikke fått sjekket den enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...