#1 Skrevet Desember 17, 2007 Ser bra ut da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2007 Sikkert ekte, Toyota har hatt slik i flere år på ulike biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2007 stilig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2007 Tipper at det er sånn.. Sånn var på a5 jeg kjørte værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2007 Kan jo gjøre dette i vag-com også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2007 Kan jo gjøre dette i vag-com også da Det var jo svaret jeg håpet på Mikael...vet du åssen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2007 Det var jo svaret jeg håpet på Mikael...vet du åssen Velger instrumenter og kjører "Output test" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2007 Vet ikke om du kan programmere den i vag-com til å gjøre sånn ved hver oppstart, men koble til vag-com og kjøre test eller noe sånt (var ikke jeg som gjorde det på min egen ) så gjør den det iallfall der og da.. Beste og eneste måten å få min opp i 260 km/t iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2007 Oki doki...får jo prøve det på et tidspunkt eller kjøpe ny Audi og se det hver gang man starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...