Parkeringsvarme vil ikke slåes av

Anbefalte innlegg

..vel, nesten som topic sier. men er ikke parkeringsvarmen som ikke slåes av men det blinker for at denne er i gang og di røde lysene i dashbordet mitt lyser...disse har nå stått på i 60min og ikke slått seg av.. akurat som at varmen er i gang.. får ikke slått av med fjernkontroll eller med Menyen i displayet. Har hatt problemer med at den ikke har varmet og tittet litt sånn smått på dette i dag. men har egentlig ikke gjort stort mere enn å se på noen sikringer.. nappep ut sikkringene nå, men di lyser fortsat.

Tror dere den tapper batteri helt om den står sånn til å morgen?

Tror dere jeg burde ta av batteri og evt sette det på igjen og se?

(har ikke no verktøy her jeg er nå se)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel.. "fixet" foreløpig... nappet av minuspolen... da blei det bra..men da lyste Motorcheck lampa en stund og sentral låsen virket ikke... plutslig var alt ok igjen... får håpe det er ok nå...

tror folk på parkeringa der lurte. En med svart bomberjakke og militær støvler, skrur på en bil i mørket med lommelykt og skiftenøkkel. hehehe-..vet det var en som så meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror folk på parkeringa der lurte. En med svart bomberjakke og militær støvler, skrur på en bil i mørket med lommelykt og skiftenøkkel. hehehe-..vet det var en som så meg...

Skeptisk...hehe : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.