#1 Skrevet Desember 17, 2007 Noen som har et tips til hvor man kan få kjøpt Sportec-felger til overkommelig pris ?? Ta det gjerne på pm hvis du ikke vil utbasunere det til hele verden. Er 19 toms Mono10 felger til min Passat det er snakk om. (8,5x19 ET42 ifølge Sportec`s hjemmesider) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2007 fant ikke 19, men 18... ebay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2007 fant ikke 19, men 18... ebay... Hehe gjett om jeg har sett på de samme selv da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2007 var satans fine... hadde vært noe som vinterfelger de, eller? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2007 Skal du ha nye er det Autotuning Import i Råde som er Sportec importør... om du er int kan jeg skjekke prisen og se hva jeg kan skaffe disse for. Hvilken dekk dim er du int i? 235-30-19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2007 Skal du ha nye er det Autotuning Import i Råde som er Sportec importør... om du er int kan jeg skjekke prisen og se hva jeg kan skaffe disse for. Hvilken dekk dim er du int i? 235-30-19? Dekk ordner jeg selv,kun felger jeg er på jakt etter. 8,5x19 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2007 skal høre i morgen jeg... skaffer klubb rabat på chip, så kan vel få til noe på hjul og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2007 fant ikke 19, men 18... ebay... Ikke overrasket over svaret jeg fikk fra selger : "Es ist kein Versand ins Ausland möglich." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2007 kan skaffe deg Sportec 19" til din uten dekk for ca 19K..send meg PM om du vil ha mere info. PS: vi har på lager hos oss nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...