Anbefalte innlegg

noen firmaer i norge som kan legge karbon film på panser?? mener å ha lest om det tidligere men husker ikke hvor: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen nærmere oslo som gjør dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, vet ikke om det blir nærmere oslo, men du har ArtSolution på Gjøvik : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,så jo ikke akkurat så veeeldig ekte ut da. :( Matt blir det også.. Ekte saker er rått! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilfelle du vil ha deg ein sunnmørstur kan eg adde at Carmelon gjorde ein veldi bra jobb på rutene på audien min. sota og d vart sweet ... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er prsien for en runde med sånn film på panseret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det ikke var 2500-3000 kroner jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det ikke var 2500-3000 kroner jeg...

Så legger man må kanskje 4 lapper til så har man et EKTE carbon panser...Big waste of money spør du meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så legger man må kanskje 4 lapper til så har man et EKTE carbon panser...Big waste of money spør du meg...

 

kommer litt ann på prioriteringer da... jeg skal ha tak osv i carbon også, så det er nok greit med film

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få rettet opp i en del feil opplysninger her...

 

Eg har carbon film på mitt panser og tak som er lagt på av Carmelon.. so dette veite eg

 

Det noken skriver om att det ikkje er blankt er TULLPRAT!! Når eg fekk igjen bilen var folien polert og fin og blank, einaste som må passast på er att en bruker en voks som er til pvc, du får voks som kan brukast til hele bilen inkludert pvc..

 

Det er mange som har komentert bilen min både positivt og negativt, men en ting er dei enige i og det er att det er ekstremt vanskeleg å sjå att det ikkje er carbonfiber..

 

So dei som skriver det med glans og det med att det ikkje ser bra ut veit desverre ikkje ka dei snakker om..

 

So visst du har lyst til dette so er det berre å gjere det, ingen poeng i å bry seg med ka andre meiner:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få rettet opp i en del feil opplysninger her...

 

Eg har carbon film på mitt panser og tak som er lagt på av Carmelon.. so dette veite eg

 

Det noken skriver om att det ikkje er blankt er TULLPRAT!! Når eg fekk igjen bilen var folien polert og fin og blank, einaste som må passast på er att en bruker en voks som er til pvc, du får voks som kan brukast til hele bilen inkludert pvc..

 

Det er mange som har komentert bilen min både positivt og negativt, men en ting er dei enige i og det er att det er ekstremt vanskeleg å sjå att det ikkje er carbonfiber..

 

So dei som skriver det med glans og det med att det ikkje ser bra ut veit desverre ikkje ka dei snakker om..

 

So visst du har lyst til dette so er det berre å gjere det, ingen poeng i å bry seg med ka andre meiner:)

 

Dette som er din? ;)

s2_2.JPG

s2_1.JPG

 

Mente den så så matt ut mtp dette bildet,men mulig den blir blankere med voks på?

carbona.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få rettet opp i en del feil opplysninger her...

 

Eg har carbon film på mitt panser og tak som er lagt på av Carmelon.. so dette veite eg

 

Det noken skriver om att det ikkje er blankt er TULLPRAT!! Når eg fekk igjen bilen var folien polert og fin og blank, einaste som må passast på er att en bruker en voks som er til pvc, du får voks som kan brukast til hele bilen inkludert pvc..

 

Det er mange som har komentert bilen min både positivt og negativt, men en ting er dei enige i og det er att det er ekstremt vanskeleg å sjå att det ikkje er carbonfiber..

 

So dei som skriver det med glans og det med att det ikkje ser bra ut veit desverre ikkje ka dei snakker om..

 

So visst du har lyst til dette so er det berre å gjere det, ingen poeng i å bry seg med ka andre meiner:)

 

 

 

 

jepp :) å det skal jeg!!

 

blir film på panser å tak til den nette sum av ca 5000 kroner..

 

di som ikke liker det: TOO BAD!! dere fåkke låne bilen min alikevell!!!!!!!

 

Suckers :P:p:p:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den blå er min, og er enig med trådstarter, visst ikkje dere loker det so er det verst for dere, får ikkje låne bilen uansett;)

 

Men filmen såg kanskje litt matt ut på den røde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekte saker er rått! ;)

 

: rock :

 

Hadde jeg skulle hatt carbonpanser så hadde det kun vært for vekta sin del! Ikke for looken! :rolleye:

er det værdt 5000kr for "fake" carbon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når man MÅ lakkere alikevell så why not?

 

koster ca like mye å lakke panser å tak så da blir det til det gitt.. :)

 

klart det er mye bedre med ekte carbon bortsett fra at 85% av det du får tak i da er bare no drit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.