Noen som har en nyere Audi eller VW som har orket å prøve ETABETA felgene mine? 5x112

Anbefalte innlegg

Kjøpte i vår et sett med ETABETA Jofiel Silver i 19", til min Audi A6, men de passet selvfølgelig ikke.

Nå har jeg ikke fått noe spesielt respons på felgene og dekkene mine, da jeg har lite bilder å vise frem av felgene på biler. Skal selge felgene og dekkene ubrukt til 14500kr, nypris på dekkskift.no er 17500+frakt.

Er det noen i Ålesundsområdet som har villet vært interessert i å prøve 2 felger på en side av bilen, så jeg får tatt bilde av de på en bil? Kan være seg Audi A3, A4, A6 eller VW Touran, Golf IV eller andre med 5x112 boltsirkel.

Felgene er 8x19" ET35 med 235.35-19".

ETABETA-JOFIEL0.jpg

Ring meg på 918 66462, om du kan være interessert. (Kan skje på dagtid også....om det er avtalt.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller gjerne med Passaten. Kjekt å se hvordan den hadde blitt seendes ut med 19" hjul på. Må skje etter kl. 16.00 for min del i hvertfall. Har du ei garasje vi kan stå i?

Ring med på 40071215 så avtaler vi tid og sted:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo ha stillt opp med A4'en også... Bare å si fra når og hvor.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke skikkelig garasje, og felgene ligger på jobben. Felgene ligger lagret på kontoret til firmaet. Holder til i gamle postkontoret, ved gamle Rimi Lerstad butikken.

Tenkte bare å hive på felgene på en bil, og teste utenfor kontoret. Har vært genialt med garasje....men har bare en trang garasje i byen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan teste på min A6 hvis du vil. Den har KW, omtrent skrudd i bunn. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..... ble litt for mye stress på jobb nå før jul, så kan eventuelt få prøvd dette på nyåret.

Takker for interessen....da vet jeg at jeg kan få prøvd disse på noen biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.