Hvor kjøpe ekstra Xenon Pære til Xenon kit?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker et xenon kit på min A4 B6 som jeg har kjøpt på norsk bildelsenter 1-2 år siden. Jeg trenger å kjøpe nye xenon pærer til disse nå som de begynner å bli svake og dø ut. Hvor kan jeg kjøpe dette? MÅ jeg kjøpe akuratt samme pærer som kom med eller kan jeg kjøpe fra andre steder? En pære på norsk bil koster jo 600 pr stk. Ikke billige saker dette. Forresten, har glemt hva slags pære jeg har på nærlysa. det er disse som skal byttes. Noen som vet? Har en A4 B6 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges jo kit her på forumet til 800kr. så 600 for en pære kan man trykt kalle dyrt ja.. vet ikke hvordan det er å veksle mellom ulike typer. Kan ikke skjønne at det skal være noe problem hvis kontakt passer.. garantert noen her som vet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktene til ettermonteringssett på 35w er som regel universale,jeg tar 350kr pr sett pærer men er skrapet for slikt nå. :( Du bruker btw H7 på Nær og Fjernlys hvis du ikke har org xenon på Nær. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktene til ettermonteringssett på 35w er som regel universale,

Som regel ja, men jeg har ett sett fra Biltema og ett sett fra Kaixen fra tidligere av, og på disse går det ikke an å bytte pærer/ballaster mot hverandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel ja, men jeg har ett sett fra Biltema og ett sett fra Kaixen fra tidligere av, og på disse går det ikke an å bytte pærer/ballaster mot hverandre.

Hmm,er det Biltema settet eller kaixen settet som har slike plugger? Kaixen tipper jeg? ;)

Singel-Xenon-1.jpg?t=1169595370

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,er det Biltema settet eller kaixen settet som har slike plugger? Kaixen tipper jeg? ;)

Ingen av dem : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktene til ettermonteringssett på 35w er som regel universale,jeg tar 350kr pr sett pærer men er skrapet for slikt nå. :( Du bruker btw H7 på Nær og Fjernlys hvis du ikke har org xenon på Nær. ;)

Får du inn flere i nærmeste framtid, Tom Are?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.