#1 Skrevet Desember 18, 2007 Her er noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2007 Enda noen fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2007 Har alle bildene i full størrelse:) tok også andre bilder fra banen så er bare å spørre så kansje jeg har din bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2007 hey! har du bilde av min grønne golf mk4 gti? ( den med 19, fullrieger å hvitt skinn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2007 hey!har du bilde av min grønne golf mk4 gti? ( den med 19, fullrieger å hvitt skinn) ja den har jeg mange av:)! jeg satt jo på! kan sende de til deg på mail så får du full størrelse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2007 takk for dt : D dt var dg ja: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2007 hey!har du bilde av min grønne golf mk4 gti? ( den med 19, fullrieger å hvitt skinn) nå hadde du vel ikke hvitt skinn mr;) du hadde beige;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2007 Noen av min Golf GTi 86'? Rød med svart tak og BH++. Bilder finner du i den øverste linken i signaturen min om du ikke vet hva slags bil det er snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2007 Tok du noen av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2007 Tok du noen av disse? Den sølvgrå s4en tok jeg bilde av:) legger det ut nå var litt tøft. ang den røde golfen tror jeg ikke jeg fikk tatt noen på banen. men tror jeg tok ett par når den stod utstilt? du får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 19, 2007 Litt fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2007 Enda fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 19, 2007 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2007 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 19, 2007 Enda noen fler bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 19, 2007 Siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 19, 2007 Takk for de to bildene av bakfelgen på Golfen min:) Litt synd at det ikke var noe av hele bilen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 20, 2007 Takk for de to bildene av bakfelgen på Golfen min:) Litt synd at det ikke var noe av hele bilen også. Kameraet begynte å bli fullt:p så ble dårlig med bilder på slutten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 20, 2007 en viss person i vw audi klubben hadde "litt" uflax på vei hjem fra treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 20, 2007 Dårlig gjort å stoppe en av sine "egne" - if you get the picture: bråk : ...skulle holdt seg til Volvo *snøft* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 20, 2007 Likte den grønne golfen ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 20, 2007 nå hadde du vel ikke hvitt skinn mr;) du hadde beige;) beige da prippe per: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 20, 2007 Go golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 20, 2007 Hva skjedde med Trond da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 20, 2007 Spør han selv:) Hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...