Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd Turbosmart E-boost eller E-boost 2 på 1,8T? Hvordan fungerer det i forhold til nøkking ved oppslipp av gassen osv? Har en slik E-boost liggende som jeg skulle bruke på prosjektbilen, men siden den ikke kommer opp å gå før om LAAANG tid kan jeg jo like gjerne bruke den på A4'en i mellomtiden. Sliter litt med pulsering pga N75H ventilen ikke er stor nok, så hadde vært greit å slippe å ha den i bruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man monterer boostcontroller, må man ikke da få chip som er tilpasset det?

Tenker at hvis man skrur opp trykket på tidlig turtall uten å justere mer bensin, så går den magert som igjen kan føre til pest og kolera osv. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man monterer boostcontroller, må man ikke da få chip som er tilpasset det?

Tenker at hvis man skrur opp trykket på tidlig turtall uten å justere mer bensin, så går den magert som igjen kan føre til pest og kolera osv. ?

 

Med n75 koplet til, så har jeg full trøkk ved 2500-3000rpm, så jeg er ikke redd for å brenne motoren nede i registeret :)

 

Du tilpasser vel ikke chip`en til boostcontrolleren, er vel heller motsatt.

Er chip`en satt opp for f.eks 1.2bar, ja så justere du boostcontroplleren deretter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.