#26 Skrevet Desember 23, 2007 Noen som har prøvd Turbosmart E-boost eller E-boost 2 på 1,8T? Hvordan fungerer det i forhold til nøkking ved oppslipp av gassen osv? Har en slik E-boost liggende som jeg skulle bruke på prosjektbilen, men siden den ikke kommer opp å gå før om LAAANG tid kan jeg jo like gjerne bruke den på A4'en i mellomtiden. Sliter litt med pulsering pga N75H ventilen ikke er stor nok, så hadde vært greit å slippe å ha den i bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 24, 2007 Hvis man monterer boostcontroller, må man ikke da få chip som er tilpasset det? Tenker at hvis man skrur opp trykket på tidlig turtall uten å justere mer bensin, så går den magert som igjen kan føre til pest og kolera osv. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 24, 2007 Hvis man monterer boostcontroller, må man ikke da få chip som er tilpasset det?Tenker at hvis man skrur opp trykket på tidlig turtall uten å justere mer bensin, så går den magert som igjen kan føre til pest og kolera osv. ? Med n75 koplet til, så har jeg full trøkk ved 2500-3000rpm, så jeg er ikke redd for å brenne motoren nede i registeret Du tilpasser vel ikke chip`en til boostcontrolleren, er vel heller motsatt. Er chip`en satt opp for f.eks 1.2bar, ja så justere du boostcontroplleren deretter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...