Anbefalte innlegg

Driver og ser meg om etter ny bil. Er det noen spesielle feil jeg bør være obs på med en 95mod 2.6v6 quattro? Og hvordan er automatkassene på disse? Søkt litt rundt uten noe særlig hell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk rust i hjulbuer og sidene på panseret. Hadde selv en 96 mod hvor det gradvis begynte å boble seg fram her. (kan være vansklig å se) Hadde ellers ikke noe problem med motor eller gir på min. jeg kjørte 40000 med den og solgte den på 196000km (samme motoer med automat.) også har du jo standardfeilene med calippere bak og ytre drivledd foran.

Sjekk også denne tråden om S6, mye likt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=106864

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en Avant så er det normalt med rust på bakluken og mindre vannlekkasjer på bakerste sideruter (som er limt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Def. viskermotor i bakluke ( avant ), ledningsbrudd i skjøt bakluke/tak, slitte foringer i for og bakstilling, feil på klimareguleringsmotorer ( sjekk at luft kan styres alle veier + velge kaldt og varmt ), defekte instrumentpærer, lys i girindikator i instrumentet, oljeforbruk/lekasjer fra motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.