Østfold: Skiltplater - Info!!

Anbefalte innlegg

Jeg må nesten se meg nødt til å opprette en egen liten tråd her, vedrørende bestilling av skiltplater.

 

Det har seg jo sånn at skiltplatene bestilles via meg, fra lokallagsmedlemmene som trenger de. Ikke noe problem med det, og det er igrunn den enkleste og raskeste måten å få gjort det på.

 

 

MEN! For å finne en måte som fungerer på, rent praktisk, har jeg en liten anmodning/forslag til løsning.

Pr. idag er det stadig noen som skal ha skiltplater, og de fleste ønsker disse tilsendt.

 

Siden det til tider er vanskelig å holde oversikt ( selvom jeg sikkert kan høres "vanskelig" ut nå ), er det kanskje en ide og sette opp en bestillingsliste, med utsendelse f.eks 2 ggr pr.mnd. Øvrig kan skiltplater ( og evnt klistremerker ), hentes her hos meg, eller fås på lokallagssamlinger/arrangementer!

 

For bestilling av skiltplater kan du sende en MAIL til meg,aller helst. Det går litt rundt for meg med bestillinger via mail, pm, sms eller gjerne dobbelt opp. Hvis all bestilling kan komme til knut(a)sagatoppen.no hadde det vært knall!

 

Da kan jeg sende ut to ganger pr. mnd, slik at alle får skiltplatene de skal ha!

 

 

Pris pr. skiltplate er 50,- !

Frakt er varierende for antall plater, men 2 stk skiltplater koster iallefall 79,- å sende med posten! Jeg nevner også dette for de som bestiller, så da blir det prisen av skiltplate® + porto å betale. Dette kan da settes direkte inn på lokallagskontoen( står lenger ned).

 

 

Ved bestilling, send meg mail med fullt navn, antall skiltplater som ønskes, og korrekt adresse. Deretter får dere en bekreftelse fra meg, hvorpå dere setter inn beløpet på konto, merket med Skiltplater + navn.

 

 

kontonr: 5081 07 57512

 

 

 

 

Høres dette ok ut? Håper dette er en kurant ordning som gjør at folk slipper å vente i evigheter på at jeg skal få tid til å kjøre rundt med skiltplater, og ikke minst at jeg slipper å kjøre på posten annenhver dag :) ( ikke at det er SÅ stor pågang, men dere skjønner sikkert hva jeg mener ). Det er litt "skuldervekt" for meg også, å vite at folk går rundt og venter på skiltplater bare fordi jeg er treig, eller roter med adresser etc. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.