#1 Skrevet Desember 18, 2007 Hva er relè 329 til, og hvorfor går det løpsk? Relèet sitter til venstre for pedalene. Bil: S6 2,2T 95mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2007 Biltype, år etc? Har kanskje alle VAG rele 329 felles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2007 Min klikker også, men bare når den er kald. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2007 Hadde samme problemet på min S4. Det er feil på comfort lukkingen av vinduer. Jeg valgte å klippe kabelen fra pumpa under baksetet, siden jeg klarte meg uten denne funksjonen. Denne klikkingen tapper batteriet kraftig, så hvis du ikke gidder å feilsøke alle dører og brytere, er det bare å klippe den kabelen. Jeg mener å huske at det var den gule, uten stripe. Jeg ble iallefall kvitt problemet med tikking og flatt batteri til stadighet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2007 Er da bare ikke 1 rele som ligger der under ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2007 Hadde samme problemet på min S4.Det er feil på comfort lukkingen av vinduer. Jeg valgte å klippe kabelen fra pumpa under baksetet, siden jeg klarte meg uten denne funksjonen. Denne klikkingen tapper batteriet kraftig, så hvis du ikke gidder å feilsøke alle dører og brytere, er det bare å klippe den kabelen. Jeg mener å huske at det var den gule, uten stripe. Jeg ble iallefall kvitt problemet med tikking og flatt batteri til stadighet! Den er gul av et slag ja. Har du en nærmere beskrivelse om hvor denne ledningen går inn? Var å klipte en der, men fant fort ut at det var feil kabel jeg klipte, så måtte skøyte den igjen http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/elec.html#windowrelayclick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2007 Det er bare èn gul kabel som ikke har noen stripe, iallefall på min. Klipp den, å du er nok kvitt problemet. Comfort lukkingen vil da ikke virke mere, så husk å lukke soltak o.l før du forlater bilen. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...