#1 Skrevet Desember 18, 2007 Som topic sier... Pærene i sprederne går stått og stadig... Hva kan dette komme av? Det er grenseløst irriterende... Ikke bare for meg Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2007 Har de muligens feil spenning? Hvis den er for høy kan vel det føre til at de ryker støtt og stadig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2007 Som topic sier... Pærene i sprederne går stått og stadig... Hva kan dette komme av? Det er grenseløst irriterende... Ikke bare for meg Mvh Terje Jeg opplevde det samme, da med uorginale pærer.. Virket som de ikke tålte varmen, holdt max ei uke.. Monterte originale pærer for 6 måneder siden, og disse fungerer fortsatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2007 Auda! Dette var jo ikke gode nyheter, jeg har nettopp byttet til xenonmatch pærer... Håper de holder seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2007 Auda! Dette var jo ikke gode nyheter, jeg har nettopp byttet til xenonmatch pærer... Håper de holder seg! Jeg hadde noen jalla xenonlook pærer, det var disse som røk støtt.. Men det skal jo sies at det er stor forskjell på kvaliteten på de forskjellige merkene, så vi krysser fingrene for at dine pærer holder mål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2007 Hvor godt er sprederene festet? Kan være at det blir mye vibrasjoner i disse kanskje? For mye spenning? De får vel ikke fått mer enn batterispenning hvis ikke du har gjort noe alvorlig galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2007 Sjekk klemmene på kontakten også, om disse er slakke kan det bli dårlig kontakt, som gjør at pærene ryker. Opplevde dette selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2007 Har de muligens feil spenning? Hvis den er for høy kan vel det føre til at de ryker støtt og stadig..... Skal være det samme som orginalt.. Jeg opplevde det samme, da med uorginale pærer.. Virket som de ikke tålte varmen, holdt max ei uke..Monterte originale pærer for 6 måneder siden, og disse fungerer fortsatt! Men dette er kvalitetspærer som jeg har nesten overalt på resten av bilen... Er bare plutselig at det skjedde noe med de i sprederne... Auda! Dette var jo ikke gode nyheter, jeg har nettopp byttet til xenonmatch pærer... Håper de holder seg! Har det i de andre lysa, og de er geniale Men må være noe feil med bilen min for har hatt disse lysa ganske lenge... Men plutselig skjedde dette med sprederne... Så skal prøve det som er blitt sagt under her.. Hvor godt er sprederene festet? Kan være at det blir mye vibrasjoner i disse kanskje? For mye spenning? De får vel ikke fått mer enn batterispenning hvis ikke du har gjort noe alvorlig galt? Tja, er jo orginale spredere da, så bør vel sitte bra... men klart, jeg må jo sjekke det også nå Sjekk klemmene på kontakten også, om disse er slakke kan det bli dårlig kontakt, som gjør at pærene ryker. Opplevde dette selv. Hmmm... Du sier noe der... Ut og sjekke blant annet dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2007 av og til når jeg kjører opp på gårdsplassen min "kakker" bilen litt neddi med fronten... Det kan vel kanskje spille inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...