#1 Skrevet September 12, 2004 I min Audi,s6,95 mod er det en stor mangel,nemlig oljetrykks måler.Det er olje tempmåler,noe som for meg er uvanlig å ha.Jeg skjønner at temp er viktig,men skjønner ikke logikken her.At Audi har satt in digitalklokke,og unnlatt oljetrykksmåler er for ukyndige meg "noe"rart??Er det noen her som greier å forklare?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2004 Kan ikke svare på hvorfor oljetrykksinstrument er utelatt, men du har jo fortsatt oljetrykksmåler da... Varsellampen i dashbordet forteller deg jo når trykket blir for lavt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2004 Takk for svar,men lampa vet jeg om.Men intet er jo som et instrument,analogt\digitalt.Vurderer å fjerne klokka,og montere trykkmåler selv.Evt installere måler "utenfor"dashbordpakka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...