Anbefalte innlegg

Hei..

Noen her som har tilgang på skikkelig sandblåsingsutstyr?

Har noen traverser og litt forskjellig som må blåses..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på den!! biltema blåser det gikk ikke fort..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på den!! biltema blåser det gikk ikke fort..

Ja det går litt i tregeste laget med den ja... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenne ikke dokke nokken på alle skipsverfta rundtomkring her da ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller noen som jobber på Ørsta Stål? De har sandslynge, og selvsagt skikkelig pulverlakk å legge på etterpå. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

verft har vel mest sånne svære greier å det blir litt drøyt for noe små ting.. ørsta er jo langt unna så da kan man like greit bruke den ekstra tida på å blåse seg ihjel med en biltema dings :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

verft har vel mest sånne svære greier å det blir litt drøyt for noe små ting.. ørsta er jo langt unna så da kan man like greit bruke den ekstra tida på å blåse seg ihjel med en biltema dings :P

1t og 5 min..:P er ikke mange tinga som skal blåsest før en har spart 2 t og 10 min:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kan du legge med ferge tur retur! koster jo en halv mill ifølge de lokale :P åsså bensin å styr å styr å så gjør han det vel ikke gratis.. Enkelt å best er det helt sikkert men enklere om noen hadde hatt ei sprøyte som virket meget bra :) Peiling på ka ørsta stål tar for ei bakstilling da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

h

Så kan du legge med ferge tur retur! koster jo en halv mill ifølge de lokale :P åsså bensin å styr å styr å så gjør han det vel ikke gratis.. Enkelt å best er det helt sikkert men enklere om noen hadde hatt ei sprøyte som virket meget bra :) Peiling på ka ørsta stål tar for ei bakstilling da?

jeg fikk brent rein, syrebada og galvanisert bakstillinga til golfen, og det kosta egentlig 300 kr da, opp til 10 kg stål, og så er det vel omtrent det samme for å få det lakkert, og dette er jo mye bedre enn kun sandblåsing og lakk, men jeg har kontakter jeg, betaler ikke... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og regner med du order samme deal til meg? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått ordna det Espen..

Kan taes på nyåret...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 500kr for KUN sandblåsing av en VR6 bakstilling hos Protector (Driver med sandblåsning).

Leverte den til dem uten å spørre om pris fordi jeg fikk samme jobben gjort gratis sist, men den gang ei. :)

Blir antageligvis til at Ørsta Stål tar alle mine deler i fremtiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bare sende sakerne med lastebil eller varetaxi om det er så farlig å bevege seg uttafor kommunegrensa ;) Går jo bila innover x anntall ganga om dagen, så å få til gopris på frakt innover er vel ikke noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bare sende sakerne med lastebil eller varetaxi om det er så farlig å bevege seg uttafor kommunegrensa ;) Går jo bila innover x anntall ganga om dagen, så å få til gopris på frakt innover er vel ikke noe problem.
Eller gratis frakt med arbeidskolleger som bor i Ørsta å har kjerring som jobba på Ørsta Stål : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.