#1 Skrevet Desember 19, 2007 da er det en ledig plass på værste,en trakk seg og vi vil derfor ha inn en ny en. Vi holder til i akershus. For mer info kontakt meg eller Endre Dahlen. Mvh Aron 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2007 Jeg er veldig int! Hvor er dette hen og hvor mye er leia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2007 Jeg er veldig int! Hvor er dette hen og hvor mye er leia? skedsmokorset rett uten for oslo v/Lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2007 Jeg er også intressert i den ledige plassen. Hadde passet perfekt da jeg bor på Gjelleråsen, MEN hva er leien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2007 Leien er på 600 i mnd (pluss strøm etterhvert) i tillegg må den nye personen ta sin del av fellesutgiftene vi har hatt/kommer til å få i forbindelse med å få verkstedet i gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2007 Leien er på 600 i mnd (pluss strøm etterhvert) i tillegg må den nye personen ta sin del av fellesutgiftene vi har hatt/kommer til å få i forbindelse med å få verkstedet i gang.. Og hva beløper felleskostnadene seg til så langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2007 Jeg trenger mekkeplass, oppvarmet? Sikker betaler, flyttet inn i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2007 Her er det noen pics http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102597 Det er ikke så mye på fellesen enda, det eneste som gjennstår er strøm.. Tipper alt kommer på ca 1000, men vi har vell bare 5-600 pr pers til nå. Husker ikke helt.. Lokalet er ikke oppvarmet og det gjennstår som sagt å legge inn skikkelig strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2007 takk for sist ole. ikke oppvarmet annet enn hems som kommer etter jul. fellesutgifter sålangt er vel ca1000 lappen. Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2007 var litt sein jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 19, 2007 se s 15 i linken over for oversiktsbilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2007 Dere som har sett bildet og vurdert prisene kan ta kontakt med oss for å komme på besøk for å ta en titt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 19, 2007 Nå etter jul blir det bygd fult isolert hems som vil bli et godt og varmt oppholdsrom med kaffe, sofa, og diverse underholdning.. Felles utgiftene hitil er fra: veggen som ble satt opp, lys armaturer, frakt av materiale, osv.. for mer info og hvis dere en interessert så ta kontakt..prøver å få inn en ny en innen slutten av desember. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 19, 2007 Hvor stor plass er det snakk om? Er det snakk om ett hjørnet hver eller er det plass til 2 biler pr pers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 20, 2007 Hvor stor plass er det snakk om? Er det snakk om ett hjørnet hver eller er det plass til 2 biler pr pers? Er snakk om 1 plass pr person, men da har man også litt plass rundt seg så det ikke blir trangt..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 21, 2007 bumper denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 31, 2007 opp igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 3, 2008 Jeg kan også nås på tlf hvis dere lurer på noe: 40247317 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 6, 2008 Dere kan ikke dra med hele lokalet litt vestover a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 6, 2008 hehe...Joda! kommer om en uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 7, 2008 nå er det ikke ledig plass lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...