Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes adaptere til min TT som har 5x100 pcd slik at jeg kan bruke 5x120 pcd felger ??? , adapterene bør være 15-20mm da felgene jeg har sett meg ut har et45 og jeg skal ned på ca 25-30 i et... evt om det finnes fra 5x100 til 5x112 ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ikke så er det folk som lager custom. på ebay.com det har ihvertfall jeg prøvd nå, så får se om jeg får de eller ikke;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes adaptere til min TT som har 5x100 pcd slik at jeg kan bruke 5x120 pcd felger ??? , adapterene bør være 15-20mm da felgene jeg har sett meg ut har et45 og jeg skal ned på ca 25-30 i et... evt om det finnes fra 5x100 til 5x112 ???

Det finnes og de er vel minimum 15, helst 20mm tykke. Men du er heldig hvis du unngår antydning til risting i rattet foran med slike, selv om de skulle være godkjent og ha sentrering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes og de er vel minimum 15, helst 20mm tykke. Men du er heldig hvis du unngår antydning til risting i rattet foran med slike, selv om de skulle være godkjent og ha sentrering.

Skal ikke ha slike foran .... der er det ikke plass til så store hjul , men på bakhjulene skal jeg bruke 9,5x19 felg med 5x120 bolt og et 45 , så da skal jeg enten ha 15 eller 20 mm adapter på bakhjulene. Foran blir det da 8x19 et35 i 5x100 , og her regner jeg da med å bruke en 5mm spacer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke ha slike foran .... der er det ikke plass til så store hjul , men på bakhjulene skal jeg bruke 9,5x19 felg med 5x120 bolt og et 45 , så da skal jeg enten ha 15 eller 20 mm adapter på bakhjulene. Foran blir det da 8x19 et35 i 5x100 , og her regner jeg da med å bruke en 5mm spacer

Jeg ville kjøpt et felgsett med 4 stk. felger i passe bredde og rett boltsirkel, dette hørtes litt bastard ut.

9x19 ET30 foran og bak med 235/35 19 er nok bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.