Nye fjærer til KW gewinde?

Anbefalte innlegg

Jeg driver og skrur litt på bilen som jeg skal registrere over nyttår og må i den sammenheng på biltilsynet for å godkjenne senkesett.

Problemet er at det er veldig dårlig med nummer på fjærene på Kw settet som står på bilen og kjenner jeg biltilsyngutta rett så blir de ikke godkjent.

Man kan såvidt lese av noen tall på ene siden foran og bak har jeg ikke klart å finne noen tall.

Det er 5 år siden jeg satte på dette settet så disse er rett å slett slitt vekk.

Er det mulig å få kjøpt nye fjærer eller blir dette såpass dyrt at de like greit å kjøpe et helt nytt sett?

Skal prøve å få de godkjent som de er først men tenkte bare jeg skulle sjekke om det er noen som vet om nye fjærer er å få kjøpt.

Har sjekket litt på KW sine hjemmesider men kunne ikke finne noe der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nummeret på demperne synlig da? hvis ikke så kan du kjøpe nytt sett siden de undersøker nr på alle delene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du må kjøpe nytt sett så er jeg interresert i hjelpefjørene ifra det gammle settet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke noe nytt sett på bilen hvis jeg ikke får de jeg har godkjent.

Får jeg ikke tak i nye fjærer da til en fornuftig pris så setter jeg på orginal fjærer og dempere igjen.

Skal sannsynligvis selge bilen i løpet av våren uansett da behovet for noe nytt har begynt å melde seg for alvor etter å ha sett Tiguan i levende live :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok gå an få kjøpt andre fjærer til disse settene, da jeg hadde KW variant 3 med ett sett lengre fjærer som ble kjøpt av en tysker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS kan sikkert hjelpe deg med nye fjærer. Ser du i godkjenningspapirene står nummeret åpå fjærene der. Du kan jo ev høre med BT også, hvis det står antall vinninger og tykkelse i godkjenningspapirene kan det hende at dette er nok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.