Hvilket verksted i Oslo området bruker dere?

Anbefalte innlegg

Ja nå tenker jeg på alternativene som ligger UTENFOR Møllersystemet.

Hvilke verksteder dere bruker, og litt om erfaringer og prisnivåer.

Jeg kjører 03 A6 1,9 TDI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audisentrum.... : rock :

Kjempefornøyd med service og veldig bra kunnskapsnivå om mer enn akkurat "vanlige" feil.

Greie priser å synes jeg, men vet ikke helt om hvordan de er i forhold til Møller verksteder på vanlig service.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Audisentrum er bra, Brukt de, men ligger litt ugunstig til....

Bra prismessig er de ihvertfall i forhold til Møller. Foreløpig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Audisentrum er bra, Brukt de, men ligger litt ugunstig til....

Bra prismessig er de ihvertfall i forhold til Møller. Foreløpig..

jeg bruker snapdrive på rødtvedt. de er sinnsykt flinke og meget effektive for min del ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk et aut. audiverksted. Får aldri samme kvalitet på deler eller jobb på "uorginale verksteder" og prisdiferansen er liten. Har flere venner som har vært på div. verksteder og ikke fått utført servicen riktig. opplevde selv å få hakking på tomgang grunnet plugger kjøpt på mekonomen. La Audien fortsatt være en Audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk et aut. audiverksted. Får aldri samme kvalitet på deler eller jobb på "uorginale verksteder" og prisdiferansen er liten. Har flere venner som har vært på div. verksteder og ikke fått utført servicen riktig. opplevde selv å få hakking på tomgang grunnet plugger kjøpt på mekonomen. La Audien fortsatt være en Audi.

Bare for å ha det sagt så er det ikke Møller selv som lager slitedeler og slikt! Andre verksteder får deler fra akkurat samme plassen. Sånn som Mekonomen!

Om du kjøper en NGK på Møller til 400kr, eller drar på Mekonomen og kjøper eksakt samme plugg til 200kr så får du ikke meg til å tro at det er bedre kvalitet på den fra Møller fordi de har 200kr ekstra fortjeneste på den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jobbet på delelager før og vi solgte skf hjulager, samma som orginal lagara til VAG.

En gang måtte vi sende inn 10 stk lager i retur pga det var sendt feil, det sto prenta inn med org nr på lagera.

Så "uorginale" deler er som oftest orginal deler berre billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at kvaliteten på jobb som gjøres på verksteder ofte er heller dårlig uansett hva det står på veggen utenfor.. Det meste bærer preg av hastverksarbeid og stress, det eneste de tar seg god tid til er å runde av oppover når det skal skrives regning..

Å betale dobbelt så mye for deler fordi de kommer i Audi-pappeske utgår, enkelt og greit.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at kvaliteten på jobb som gjøres på verksteder ofte er heller dårlig uansett hva det står på veggen utenfor.. Det meste bærer preg av hastverksarbeid og stress, det eneste de tar seg god tid til er å runde av oppover når det skal skrives regning..

Å betale dobbelt så mye for deler fordi de kommer i Audi-pappeske utgår, enkelt og greit.. ;)

Enig :) Bonusordninger vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra tilbakemeldinger her men det hadde vært fint om vi konsentrerte oss om å komme med tips på gode verksteder utenfor Møller. Det vil alltid være smak og behag på om man skal bruke merkeverksted eller ikke. Den saken blir man aldri enig i!

Nå sporer vi LITT av :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv hatt ALLE ervicer utført på Møller. Bortsett fra siste. Den tok jeg på Audisentrum. Og det regner jeg med at jeg vil fortsette med også. Bra kompetanse og veldig service minded

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bruker snapdrive på rødtvedt. de er sinnsykt flinke og meget effektive for min del ihvertfall.

Hvordan er de i forhold til Møllers priser?

Har du hatt noen litt mere "alvorlige" reparasjoner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun Audisentrum som får skru bilene mine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jensen Bilservice på Ryen har tatt alle servicer og reparasjoner på Audiene mine de siste 5 årene. Flink, fine priser og grundig. Ser ingen grunn til å bruke Møller når andre kan gjøre jobben vel så bra om ikke bedre til en lavere pris.

\Atle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jensen Bilservice på Ryen har tatt alle servicer og reparasjoner på Audiene mine de siste 5 årene. Flink, fine priser og grundig. Ser ingen grunn til å bruke Møller når andre kan gjøre jobben vel så bra om ikke bedre til en lavere pris.

\Atle

Har du noen priseksempler, sånn i forhold til Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg finne frem gamle fakturaer, men jeg mener det ligger på ca 2/3 av prisen på service.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å ha det sagt så er det ikke Møller selv som lager slitedeler og slikt! Andre verksteder får deler fra akkurat samme plassen. Sånn som Mekonomen!

Om du kjøper en NGK på Møller til 400kr, eller drar på Mekonomen og kjøper eksakt samme plugg til 200kr så får du ikke meg til å tro at det er bedre kvalitet på den fra Møller fordi de har 200kr ekstra fortjeneste på den!

Hadde jeg enda fått NGk og ikke de som var "like bra" så. Poenget er jo at en som driver med audi hver dag kan mer om Audi enn en som driver med alt mulig annet, samtidig som du får med deg eventuelle kampanjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.