#1 Skrevet Desember 19, 2007 Hei! Har et problem i min 2000 mod S4 at pikslene i info displayet mitt har gått, dvs at det er flere linjer som er blitt borte. Forhørte meg hos møller og de sa at hele dispalyet måtte byttes, noe som koster koselige 7000: mad : MEN kom over følgende på ebay.de da jeg søkte på "audi display": http://cgi.ebay.de/Tacho-Audi-Vw-Fis-Display-Pixelfehler-Reparatur_W0QQitemZ260192755112QQihZ016QQcategoryZ99207QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem noen som vet hva dette er? jeg kan ikke tysk, men det skulle vel være en sak som fikser mitt problem på en rimligere måte?! MEGET taknemmelig for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2007 Det er noen som tar på seg å reparere instrumenter og ødelagte skjermer. Så da må du nok sende instrumentet ditt ned til tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2007 såpass ja... da er det vel heller uaktuelt! takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2007 Kan ganske enkelt si "velkommen i klubben". Kjent feil, dessverre, at pixler faller ut etterhvert. Har det samme på min A6. Noen sier at det er en feil i loddingene som gjør dette, for pixlene forsvinner etterhvert som det blir varmt i kupeen. De som har noe greie på elektronikk sier at dette da er et typisk teng på dårlige loddinger. Jeg vet ikke hvordan det ser ut inne i instrumentet, og om det går an å lodde om på nytt på egenhånd, eller om det er miniatyrlodding for trente hender. Leste forøvrig om en svenske som monterte en liten CPU-vifte inne i instrumentet sitt, og hadde fint display hele sommeren igjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...