Trondheim lokallag: Høyglans polering

Anbefalte innlegg

Er det noen i trondheims område som driver med høyglans polering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs vel litt på hva du skal polere. Men customspeed på sluppen driver med mye av dette. De driver da med MC, men de tar da på seg andre oppdrag også. Bare å høre med de, hyggelige folk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv rs bil pleie er litt rimeligere en dæm store å meget flink.

var dær me en bil for snart 2 år siden å er like fin.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha høyglans polert noen felg ringer å innsug.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å polere felgringer selv. gjorde det på mine jeg. Bare laget meg en "poler-benk" av en motor jeg hadde liggende. Så kjørte jeg bare på med en sett ala det Håkon linker til ovenfor her, men jeg mener jeg fikk tak i det på clas ohlson.

Eneste problemet er at det ikke holder seg blanke veldig lenge når det er ren aluminium da. Må poleres jevnlig etterpå.

DSCN1742.jpg

DSCN1753.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenge er at jeg ikke gidder å gjøre det selv...: flau : Fikk pris på 500,- per ring får høyglans polering å klar lakk.

 

Regner med det holfer seg lengere hvis du har klar lakk på felgene Marius?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å polere felgringer selv. gjorde det på mine jeg. Bare laget meg en "poler-benk" av en motor jeg hadde liggende. Så kjørte jeg bare på med en sett ala det Håkon linker til ovenfor her, men jeg mener jeg fikk tak i det på clas ohlson.

Eneste problemet er at det ikke holder seg blanke veldig lenge når det er ren aluminium da. Må poleres jevnlig etterpå.

DSCN1742.jpg

DSCN1753.jpg

 

Må si resutatte ble bra! Hvor lang tid brukte du på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det da. Hvor du fikk den prisen? Fikk høre flere steder at klarlakken ikke ville holde seg på blankpolert aluminium jeg.

Usikker på hvor lenge jeg holdt på. Ca halvtime for hver ring kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der ble virkelig forsjell.

hva brukte du å polere med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der ble virkelig forsjell.

hva brukte du å polere med?

Brukte først sånn polersett fra clas ohlson, for så å gå over med autosol pluss Meguiars metall polering.(Blå boks med grønt lokk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det da. Hvor du fikk den prisen? Fikk høre flere steder at klarlakken ikke ville holde seg på blankpolert aluminium jeg.

Usikker på hvor lenge jeg holdt på. Ca halvtime for hver ring kanskje.

 

ØNT AS heter de. Bruker å ha anonnse i motorbørsen. Var på tekno lakk å hørte også, å hørte ikke at det var noe problem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet noen i trondheim som kan høyglans polere å chrome!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe imot å fortelle hvem du bruker og pris? Må få se bilder når du er ferdig i allefall. Har noe småtterier som skulle vært tatt jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe imot å fortelle hvem du bruker og pris? Må få se bilder når du er ferdig i allefall. Har noe småtterier som skulle vært tatt jeg også :)

 

Kommer ikke på navne. Men de ligger rett neden for ladejalen vgs. skule ha 500,- per felg får polering. Å chroming av innsug måtte bare prøves ut om det gikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.