Golf 1 8v + MS. Spm. vedr. fuel-rail

Anbefalte innlegg

Holder på å montere MegaSquirt på Golfen og har vært å plukket av et digifant fuel-rail fra en Passat-et-eller-annet, men jeg glemte å plukke med meg de brakettene som fuel-rail'en var festet med.

 

Iaf. så tror jeg det var festet på noen braketter.

 

Noen her som har noe informasjon om dette? Gjerne delenr. slik at jeg bare kan løpe innom Møller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg friheten til å bumpe denne.

 

Ingen som har gjort dette før?

 

God Jul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke den railen skrudd rett i insuget da? Er iallefall det på insuget jeg har på min golf gti..

seffølgelig ikke sikkert det er likt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å bla litt i den berømte AKTE'en, og det er et par forskjellige variasjoner. Jeg har jo original innsuget til Golf GTI 112hk, og jeg vet ikke om det er mulig å skru railen rett i denne, så iaf ikke sånn ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lag noen enkle festebraketter fra noen av de boltene til toppdekselet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett en del som har gjort dette og jeg har dette som fallback løsning, jeg ønsker at ting skal være så originalt som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å bla litt i den berømte AKTE'en, og det er et par forskjellige variasjoner. Jeg har jo original innsuget til Golf GTI 112hk, og jeg vet ikke om det er mulig å skru railen rett i denne, så iaf ikke sånn ut.

 

nei, det tror jeg ikke går, men du kan vel ta et innsug fra en nyere VW med digifant som er bereget for innsprut?

 

er planen å montere dysene i toppen eller på eget innsug?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen var å montere dysene i toppen ved å bytte setene til dysene. Bruke G60 (eller ekvivalent) deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være værdt å nevne at motoren (toppen iaf) er fra 1986.

Den er også merket med MEXICO, noe jeg synes var litt snedig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.