#1 Skrevet Desember 20, 2007 Tenkte eg skulle montere meg en turbotrykk målar i s4en min, har søkt masse på forumet om kor du kopler til dette men finner berre forklaringer til biler med en turbo... So kar skal eg kople til slangen på min bil med to turboer og to resirk ventiler?? På forehand takk Odd Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2007 Tenkte eg skulle montere meg en turbotrykk målar i s4en min, har søkt masse på forumet om kor du kopler til dette men finner berre forklaringer til biler med en turbo... So kar skal eg kople til slangen på min bil med to turboer og to resirk ventiler?? På forehand takk Odd Arne Du får kople 2 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2007 du har kun et trykk i innsugsmanifolden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2007 Veit att eg berre har ett trykk i insugsmanifolden, men da må ej no vel borre og sette inn nippel da kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2007 det finnes garantert en vacuumslange du kan koble deg inni mellom på med et T-ledd på innsuget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2007 gløm heile greia,fandt ut kor eg skulle gjer det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2007 gløm heile greia,fandt ut kor eg skulle gjer det;) da foreslår jeg at du skriver en liten how to som andre kan søke opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...