#1 Skrevet Desember 20, 2007 Har en sølvgrå 99 mod s3 som eg tenkte og finne sommerhjul til. Har veeeeldig lyst på brede felger bak Noen som har noen tips på felger og dekk dims ? 18-19" Bilder og gjerne MVH Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2007 Har en sølvgrå 99 mod s3 som eg tenkte og finne sommerhjul til.Har veeeeldig lyst på brede felger bak Noen som har noen tips på felger og dekk dims ? 18-19" Bilder og gjerne MVH Even Hmmm , ikke lett å finne gode brede felger i bolt 5x100.... er selv på jakt jeg , men det finnes adaptere da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2007 det er ivertfall plass til 10*18 evnt 10*19" bak, ingen problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2008 kanskje ikke så revolusjonerende, men det funker. BBS CH 8,5 x 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2008 Sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...