Anbefalte innlegg

Hvordan er reglene med å ta film på fører vinduene? Er vel ikke helt lov og må man fjerne det eller noe når man blir stoppet av onkel politi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke lov og ha på vinduene forran b-stolpen, men det kommer jo litt ann på hvor mye du soter og hvem som stopper deg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lest et utskrift fra noen regler (veit ikke hvor gammel di reglene var, men politiet i Tromsø godtok dem) og der sto det at film ikke var tillatt på de 3 fremste rutene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel 20% som er den svakeste filmen? Er dette noe som Jeg vil få problemer med på neste EU kontroll?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel 20% som er den svakeste filmen? Er dette noe som Jeg vil få problemer med på neste EU kontroll?

 

Kommer ann på han som tar EU-kontrollen. Regner med du må ta den av, men er du heldig så går det bra.... Men jeg hadde ikke tatt den av før konrollen, i verstefall er det bare å ta av filmen om du får en 2er feil på det.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på eu kontrol på et ok sted sier dem lite.. men blir du stoppet langs vei må du enten ta av eller så må du ta bilen på visning. snakket med en ambulanse fører angående soting en gang, ha sa at en ulempe er at bilen blir vankligere å ta seg inn i og man ser ikke hvordan personen inne i bilen sitter. selv skal jeg ha dette.. men man bør tenke litt på sånnt også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lys, mellom ,mellom og lys toning på bakruten jeg har hatt bilen på eu den gikk i gjennom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt før og en liten oppsummering så kommer det hele egentlig helt ann på hvem som evt stopper eller hvem som evt utfører en kontroll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lov er det ikke på sideruter foran og frontrute uansett, det samme gjelder f.eks. streamers. En annen sak er at om man har lyseste film som er profesjonelt lagt vil sannsynligvis ingen tenke over det hverken på PKK eller utekontroll. Noe annet om rutene er kullsvarte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke prosent regningen på filmen hvor mye lys den slipper igjenom slik at jo høyere tall jo lysere film ?

 

 

Jeg hadde mørkeste på alle rutene i en golf 2 jeg hadde kjørte i 2 år uten noe som helst trøbbel.

( Også igjenom politi kontroll midt på vinteren uten å bli spurt hvorfor begge rutene fremme var sveivd ned ) hehe

132126233341f16f23a6cbd.jpg

 

Me den fargen var jeg jo nødt til å sote rutene. Selv nå 4 år etterpå blir jeg gjenkjent som "han med den rosa golfen"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver jeg på alle vinduene:-) Noen som kjenner til plasser i Arendal som gjør denne jobben bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.