#1 Skrevet Desember 21, 2007 Heisan! Tenkte å kjøpe denne vagcom bildiagnosen til min 2002 mod A4 tdi. Er det andre i klubben som har en slik og holder denne hva som blir lovet i annonsen?Kan være kjekt å sjekke feilmeldinger m.m. Sorry!glemte linken! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12016762&sid=xz14nbgWBjYV808090&WT.svl=Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2007 Usikker på hva annonsen du har lest lover deg, så det kan jeg ikke svare på, men dersom du tar en kikk her så er du i allefall sikker på at du får en original kabel med lisens. Ellers er Vag-Com et fullverdig diagnoseprogram når det gjelder VAG, og som er enklere å bruke enn merkeforhandlerens utstyr vil jeg påstå (og flerfoldige titusener billigere ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2007 Hei Kim! Så bra ut den!tror du denne ( U480 OBDII/EOBDII)vil fungere på den nye A4 hvis jeg får råd om noen år?Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2007 Hei Kim!Så bra ut den!tror du denne ( U480 OBDII/EOBDII)vil fungere på den nye A4 hvis jeg får råd om noen år?Atle Sjekk her, så ser du hva som passer til hva http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102247&highlight=bildiagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2007 Tusen takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2007 Hei Atle. Svarer deg her siden eg driver butikken samt tilbud forumet på vag-com. Som sagt, vag-com er vel det beste du kan få tak i til Vag så lenge du har kabel med lisens. Den du har funnet på finn er uten lisens og vil da kun feilsøke på motorstyring og ingen andre komponenter. Kjøper du Vag-com med lisens som eg har på tilbud til VACN medlemmer så vil du få feilsøkt på alle komponenter i bilen din. Samtidig du og vil få med norsk lisens til programvaren når dette kjem. Du spørte og om u480, denne vil fungere på biler opp til 2008 modeller, men leser kun feilkode i motor. Om du skal ha ein håndholdt tester som du ikkje trenger pc til vil eg anbefale deg OBD Vag 2-In-1 som du finner på nettsidene under autoscanner. Denne tar da det meste på vag men vil ikkje kunne gjere meir avanserte diagnose slik som vag-com kan. Vag-com har du 2 hoved versjoner. Key usb fungerer på biler opp til ca 2004 Hex usb fungerer opp til 2008-> Prisen er hennholdsvis 2595,- og 3395,- Desse prisene har du 10 % rabatt på. Ta gjerne kontakt om det er noko du lurer på. Mvh Vidar Bildiagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2007 Jeg kjøpte vag com rett ifra http://www.ross-tech.com! Bra pris,kjemperask levering og det funker knall! Kjempefornøyd! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2007 Funker det og, forskjellen er at eg er norsk forhandler og du får norsk lisens til programmet, samt norske lover ang kjøpslov og garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2007 Jeg kjøpte av vidar! Har aldri vært noe tull med den kabelen! Har brukt den på flere biler.. Takk igjen vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2007 Funker det og, forskjellen er at eg er norsk forhandler og du får norsk lisens til programmet, samt norske lover ang kjøpslov og garanti. Meeen vag com du selger er fortsatt ikke PÅ norsk right? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2007 Jeg har en "piratkabel" kjøpt for et par hundringser på Ebay. For de med litt eldre bil (eldre enn siste halvdel av 90-tallet) hvor man uansett ikke får diagnostisert særlig mye funker det helt knall og har ihvertfall det definitivt beste pris/ytelsesforholdet.. Har fått lest av og resatt feilkoder både på motor, automatkasse, klima, serviceindikator i instrumentpanel og ABS på Audi type 44 og C4 med min kabel, men enkelte feilkoder må man slå opp på nettet for å finne ut hva er, da gratisversjonen av Vag-Com i mange tilfeller bare gir selve feilkoden uten noen tekst om hva det er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 22, 2007 Hei Christian Det er riktig, men det vil komme jobber med saken. Om du skal ha norsk programvare når det kjem må du kjøpe kabel av norsk forhandler. Mvh Vidar Bildiagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 22, 2007 Takker for det Øyvind:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 22, 2007 Heisan!Tenkte å kjøpe denne vagcom bildiagnosen til min 2002 mod A4 tdi. Er det andre i klubben som har en slik og holder denne hva som blir lovet i annonsen?Kan være kjekt å sjekke feilmeldinger m.m. Sorry!glemte linken! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12016762&sid=xz14nbgWBjYV808090&WT.svl=Link Har en tilsvarende kjøpt på ebay. Funker helt fint til mitt bruk som er sjekke for feilkoder samt skal bruke den til å måle temperatur på tiptronic kassa ved oljeskift. Funker ikke på de siste versjonene av vag-com men for mitt bruk har jeg ikke bruk for noe bedre. For å slette feilkoder og mere funksjonalitet kan du kjøpe fullversjonprogrammet av versjon 409 hos RossTech. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...