#1 Skrevet Desember 21, 2007 Først og fremt ble jeg litt imponert om dette faktisk er ekte. Må ha gått med mm-presisjon..... Hva tror folka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2007 Polakkene (eller nå litauerne) 'kjøper' hva som helst, og hiver det inni de hvite varebilene sine og suser nedover. Joda, dette er sikkert tilfelle og vektmessig går det jo greit, så hvorfor ikke? En dør kan lett rettes.. De har jo skumgummi mellom, da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2007 Var ikke denne Golfen stjålet også, mener jeg leste det på ei nettavis for en god stund siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2007 Lurer bare på hvordan de klarte å balansere den inn jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2007 Lurer bare på hvordan de klarte å balansere den inn jeg.. Det er vel bare et spørsmål om hvor mange som har "tatt i et tak" (fritt etter floskelen "sammen er vi sterke") for å få bilen noenlunde hel inn i bilen. Det er jo utrolig hvor store gjenstander maur greier å flytte ute i naturen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2007 Hehe godt gjort. Denne fant vi igjen fordi lastebilen hadde kjørt seg fast:p de utenlandske hadde klart å få denne båten innpå Kun båten, hengeren kom eigeren igjen med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2007 sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2007 haha.. Hydrolift da:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 23, 2007 Hehe ja:p mener de sa det var båt til ca 1,5mill jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...