235 dekk på 8" og 9,5" felg

Anbefalte innlegg

Har sett meg ut felger til min TT , de blir i 8x19 foran og 9,5x19 bak... Hva er da best å bruke av dekk..

Går det greit med 235/35 foran og bak, vil dette se greit ut , eller bør jeg ha 235/35 foran og 275/30 bak ? Om det er plass til 275 bak da ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett meg ut felger til min TT , de blir i 8x19 foran og 9,5x19 bak... Hva er da best å bruke av dekk..

Går det greit med 235/35 foran og bak, vil dette se greit ut , eller bør jeg ha 235/35 foran og 275/30 bak ? Om det er plass til 275 bak da ???

 

Ja 235/35 og 275/30 er tingen med ulike dekk, men jeg ville valgt 235/35 rund baut.

 

Med ulike dekk ville jeg valgt Falken FK 451 hvis du skal ha 275 bak, de fleste andre dekkmerker blir nok i bredeste laget hvis ikke offset på 9,5 felgen er høyt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 235/35-19 roundbout på bilen min... Har 8,5 foran og 9,5 bak.... ser helt greit ut det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 235/35-19 roundbout på bilen min... Har 8,5 foran og 9,5 bak.... ser helt greit ut det....

 

Har du noe bilde av dette ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger bilder av bilen hvis du trykker på signaturen min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8.5x19 og 9.5x19 felg, jeg vil satse på 225/35 foran og 235/35 bak. Eller burde jeg gå for 235 rundt hele?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8.5x19 og 9.5x19 felg, jeg vil satse på 225/35 foran og 235/35 bak. Eller burde jeg gå for 235 rundt hele?

 

Jeg har 8,5x19 og 9,5x19. Hadde en liten periode 235.35 rundt om, men fant fort ut at d var ikke samme rulleomkrets pga strekk. Dette gikk ikke for min del siden jeg har 4-motion, men nå kjøpte jeg 225.35 og 255.30, da har jeg en rulleomkrets forskjell på 0,7%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å kjøpe 225/35 og 235/35, har bakhjulstrekk så blir ikke noe problemer med tanke på firehjulstrekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge ikke esp'n din står seg vrang så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8,5x19 og 9,5x19. Hadde en liten periode 235.35 rundt om, men fant fort ut at d var ikke samme rulleomkrets pga strekk. Dette gikk ikke for min del siden jeg har 4-motion, men nå kjøpte jeg 225.35 og 255.30, da har jeg en rulleomkrets forskjell på 0,7%.

 

Du kan umulig ha hatt større forskjell på rulleomkrets pga strekk, enn du har med 225/35 og 255/30?? :confused:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan umulig ha hatt større forskjell på rulleomkrets pga strekk, enn du har med 225/35 og 255/30?? :confused:: klø :

 

ESP'n slo seg inn i krappe svinger, noe den ikke gjor før. Jeg hadde ingen problem me å spinne ut bilen, noe jeg ikke klarte før så jeg vet ikke jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8,5x19 og 9,5x19. Hadde en liten periode 235.35 rundt om, men fant fort ut at d var ikke samme rulleomkrets pga strekk.

 

Dette har jeg liten tro på, hvordan fant du ut dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkbar forskjell på bilen, men d kan være at dekka var ekstremt dårlig å jeg ble lurt slik..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkbar forskjell på bilen, men d kan være at dekka var ekstremt dårlig å jeg ble lurt slik..

 

Tror nok det er heller det som er årsaken, rulleomkr. blir nok ikke flere prosent mindre av å strekke de litt, tror ikke du engang kommer over 0,5%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.