#1 Skrevet Desember 21, 2007 hva betyr det at en felg er to-delt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2007 Felgen er skrudd sammen av to deler, for ex som work hjul, kantkjører du felgen, kan du bytte yter ringen uten å kjøpe en hel ny felg.(ps. work hjul er tre delt, yter ring, inder ring og senter) Plus da kan man få felgen spesifikt satt opp for din felg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2007 At den er satt sammen av to deler,som oftest en polert ytter-ring som er skrudd fast i en inner-ring. Koster gjerne noen kroner ekstra slike felger,man får også tre-delte felger som består av inner-ring,senter-del og ytter-ring. De er gjerne enda mye dyrere........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2007 bilde av mine tredelte Hvordan er todelte da? Sitter senter fast i inner eller ytteringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2007 Todelte felger har skrudd ytterring og så er senter og "innerringen" støpt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2007 Er vel gjerne også litt vekt å spare på dette (for de som tenker på sånt), i forhold til helstøpte felger (snakker nå om 3-delte felger). Mine felger ser tunge ut som fy, men veier ingenting i forhold til helstøpte felger. Minuset med ordentlig 2-delte/3-delte felger (ikke som OZ Opera ol. som har kun én kant skrudd fra innersiden som man kan bytte) er også et helvete å holde rent, med tanke på skruene som ytterringen sitter skrudd fast i mot senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2007 Minuset med ordentlig 2-delte/3-delte felger (ikke som OZ Opera som har kun kant av chrome som man kan bytte) er også et helvete å holde rent, med tanke på skruene som ytterringen sitter skrudd i mot senter. gjelder vel ikke hvis du har feks sånn her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2007 Det er vel som jeg nevnte over her, skrudd fra innsiden? Men disse så ut til å ha en hel kant/ytterring for seg selv, ikke bare en chromering, så kanskje svarte jeg litt fortere enn jeg tenkte: rolleyes Rett meg om jeg ser/har feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2007 Det er vel som jeg nevnte over her, skrudd fra innsiden? Men disse så ut til å ha en hel kant, ikke bare en chromering, så kanskje svarte jeg litt fortere enn jeg tenkte: rolleyes Rett meg om jeg ser/har feil. okay, disse er skrudde fra innsiden ja, man kan få alle felgene fra image slik om man vill=) litt tøft! å de er 3 delte, ikke slik som oz sine 2 delte felger=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2007 Aha. Er nok flere enn kun Image som har dette, men ikke det man ser mest av, så tenkte rett og slett ikke på den slags når jeg skrev innlegget over her. Kult er det jo, men vil jo gjerne vise at man har skrudde felger også da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 21, 2007 Aha. Er nok flere enn kun Image som har dette, men ikke det man ser mest av, så tenkte rett og slett ikke på den slags når jeg skrev innlegget over her. Kult er det jo, men vil jo gjerne vise at man har skrudde felger også da;) x2;) men for den som ikke er så breial passer dette bra! hehe, men nok ot nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 22, 2007 To delt Rial Daytona Race 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 22, 2007 Todelte felger har skrudd ytterring og så er senter og "innerringen" støpt sammen. sannhet med modifikasjoner.. Mine BBS RXII som jeg hadde for noen år siden, var delt i felgring og senter.....der selve ringen var smidd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 22, 2007 sannhet med modifikasjoner.. Mine BBS RXII som jeg hadde for noen år siden, var delt i felgring og senter.....der selve ringen var smidd Naturligvis:). Den muliheten finnes også. My bad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...