#1 Skrevet Desember 21, 2007 Er mulig denne har vært her før..jeg har aller sett den i vertfall men jeg lo til jeg fikk vondt i magan: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2007 repost ja, men fy å morsomt for det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2007 helt sykt, kan umulig være edru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2007 også på taket da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2007 Ikke mobb frøkna, hun skulle jo bare sjekke understellet på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2007 jeg klarer enda ikke å forstå hvordan det der går an! Jeg tror ikke jeg hadde klart det om jeg hadde prøvd! Vet ikke hva det sier mest om da, meg eller hun! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2007 Jævli bra gjort:klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2007 Legg merke til hvor viktig veska er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2007 Hit hit hit and run: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2007 Hit hit hit and run: det der er så dårlig at jeg blir sinna av å se på>=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 25, 2007 Jepp, samma her. Rett å slett tragisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 25, 2007 Det er jo faen meg egentlig overhodet ikke mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 25, 2007 Her har jeg mine sterkeste tvil på at en person kan være så dårlig å kjøre! Må ha feiret julaften, nyttårsaften, nasjonaldagen, bursdag og drukket seg like forbanna drita som alle dagene til sammen. Og så ut og kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...