#1 Skrevet Desember 21, 2007 Etterfylte for førstegang olje på min a4 1,9tdi. Bilen har gått snart 10 000 km etter sist service og olja så litt mørk ut. Er dette normalt?? (har aldri fylt på diesel før:) ) Så at den nye olja var mye lysere i fargen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2007 Så vidt jeg har skjønt, blir vel olje på en dieselbil mørk/svart nesten med en gang den får gått rundt i motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2007 På en dieselmotor blir oljen så og si helt svart i løpet av noen få mil kjøring.. Helt normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2007 Helt vanlig at olja på en diesel blir veldig fort svart igjen ja. Og en bra olje blir fortere sort enn en dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2007 Supert! Da kan jeg sende dama på juleferie med bilen:) Takker for rask å fint svar gutter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2007 Og når hun kommer hjem er det på tide å skifte olje......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...