#1 Skrevet September 12, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2004 M1... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2004 tanken var jo i forhold til nye 1 serien da .. Som dere ser, ekstrautstyret er slepetau og vindusnal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim tanken var jo i forhold til nye 1 serien da .. Som dere ser, ekstrautstyret er slepetau og vindusnal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim tanken var jo i forhold til nye 1 serien da .. Som dere ser, ekstrautstyret er slepetau og vindusnal. Ekstra...trodde det var standard jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2004 Slepetau og BMW er jo en kjent kombinasjon, med en quattro foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2004 Gamle M1 er et nydelig design!!! Men salgsfiasko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Lars Olav Tveito Slepetau og BMW er jo en kjent kombinasjon, med en quattro foran. Kremtkremt. Kebab vogna til en kompis av meg kom seg godt fram i vinter, da bak meg med et slepetau mellom:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2004 muahahahahahah.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...