Hjelp til å koble bilstereo i S4 ( 92 mod )

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som skal sette inn en Blaupunkt spiller i S4 'en sin ( jeg tror det er en 92mod )

Er det noen som kan hjelpe med dette ( kopiert mail fra bileier: smil :)

"Det kommer tre koblinger ut til radioen, to 8-pins, brun og svart og en 10 pins rød. Fire av ledningene inn til kobling sitter ikke på plass men ligger løse(gul, grønn, lilla og en som er hvit med svarte? striper.). Jeg tror, men vet ikke sikkert, at de skulle ha sitet i den røde 10-pins, men det er også ledige kontakter på de andre. Det jeg trenger er en oversikt over farge kodene og plasseringen på lednigene inn til kontaktene."

Er det noen som kan hjelpe til her ?:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette minner meg om en sånn problemløsningsoppgave vi fikk på mattetentamen på ungdomskolen ;)

Men kan det være snakk om standard ISO kontakt? Den ene med 8 ledninger er til front og rear left/right og den andre er strøm og sånn?

Da er hvertfall standard at gul er styrestrøm og rød er konstant. Men husker ikke flere........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt hele oversikten da..............:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen som har greie å hva de forskellige ledn. er til her: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være helt sikker så tror jeg at de er til de "aktive" høytalerne bak. skulle da sitti i den røde kontakten, får visst også en overgang til den røde kontakten , så du får phonoplugger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være helt sikker så tror jeg at de er til de "aktive" høytalerne bak. skulle da sitti i den røde kontakten, får visst også en overgang til den røde kontakten , så du får phonoplugger

Høres jo fornuftigt ut dette , men er det virklig ingen som har kobl. skjema til org stereo her ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring bilstereo spesialisten i oslo... gutta på møller mente at det ikke gikk ann å få lyd i bose høytalerne i bilen min. ringte bilstereospesialisten å de hadde vanlige iso å din kontakter til aktive høytalere i audi... fungerer helt supert... plug and play

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring bilstereo spesialisten i oslo... gutta på møller mente at det ikke gikk ann å få lyd i bose høytalerne i bilen min. ringte bilstereospesialisten å de hadde vanlige iso å din kontakter til aktive høytalere i audi... fungerer helt supert... plug and play

til hvilken audi ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koblingsskjema Audi 100/S4. Forøvrig kan kompisen din investere i Bentley rep. manual hvis han har tenkt å ha bilen noen år, tjent inn på et blunk.

radio3.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koblingsskjema Audi 100/S4. Forøvrig kan kompisen din investere i Bentley rep. manual hvis han har tenkt å ha bilen noen år, tjent inn på et blunk.

Flott ! Takk skal du ha !:tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.