#1 Skrevet Desember 22, 2007 Har et lite problem med bilen min. når den blir varm vil den ikke gå skikkelig,mens om man prøver å trakke på litt før den er skikkelig varm så er det full kløs i den. er det noen som har vært ute for noe lignende? mvh.Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2007 vag com er din venn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2007 hadde man bare hatt det så.skal bli med tiden. lurte bare på om det var noen som kanskje hadde opplevd det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2007 hvor bor du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2007 bor i luster i sogn i nærheten av sogndal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2007 kan jo legge alt inn i denne tråden. her er det som kom etter jeg var på verkstedet til en kompis vag koden er 17861 og feilkoden som kommer på pc`en er p1453 i teksten står det følgende FEILKILDE temperaturføler for eksosresirkulering 1/sylinderrekke1-åpen krets/kortsluttet til + SANNSYNELEG ÅRSAK åpen krets i ledningsnettet/kortsluttet til + temperaturføler for eksosresirkulering ringte til FMS og audisentrum men di kunne ikke si noe ut fra den teksten som jeg fikk opp på skjermen etter å ha funnet koden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...