Håndtak i chrome fra StreetDesign.no

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med håndtak fra Streetdesign? Er jo rimelige saker, så derfor vil jeg bare høre her inne om noen har erfaring med om de passer greit på og om det er MED tape/lim eller om jeg må til med eget lim?? Skal ha til Touran 07

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen? Har forsøkt meg på mail til disse folkene men intet svar å få.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det utvendige håndtak du mener? Vet de selges på ebay. Men da ikke bare som deksler, men som komplette håndtak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en link til produktet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du hintet til meg men: Søkte på bora jeg da. usikker om det er samme håndtakene? Og så fant jeg ikke sånn med hull. Mener jeg har sett det en gang også.

 

link

link

 

streetdesign sin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay-produktene er komplette handtak, det vi selger er deksel som limes utpå de originale handtakene. Om det er tape/lim med er jeg usikker på i skrivende stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på deksel, men selvsagt er det intr. med komplette håndtak. Har dog ikke lyst til å bruke masse spenn på Ebay. Kjenner til en del folk som ikke får det de har betalt for eller ikke har fått noe i det hele tatt..... Da er det bedre med deksel fra en "norsk" butikk ;)

Noen som har snøring på pris på de Ebay-håndtakene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay er ikke så vanskelig å bruke. Meld deg inn og registrer deg på Paypal. Eneste du må huske er å sjekke litt rundt selgeres feedback. Er denne positiv så er handelen i boks. paypal er også behjelpelig med å ordne tvister mellom deg og selger om det skulle oppstå noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på deksel, men selvsagt er det intr. med komplette håndtak. Har dog ikke lyst til å bruke masse spenn på Ebay. Kjenner til en del folk som ikke får det de har betalt for eller ikke har fått noe i det hele tatt..... Da er det bedre med deksel fra en "norsk" butikk ;)

Noen som har snøring på pris på de Ebay-håndtakene?

 

Hei!

Jeg har brukt ebay flittig.. Har ALDRI blitt skuffet eller lurt heller!! :)

 

Vet ikke hva disse chromedekslene koster til din bil i Norge, men for å si det på denne måten:

-Chromedeksler til min Passat hos Norsk Bildelsenter kr 990,-

-Chromedeksler på ebay til min Passat kr 35,- (Ja, du leser riktig!!!!!!!!!!!!!!!!)

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo helt sinnsyk ut den forskjellen, men det er ABSOLUTT verdt et forsøk ser jeg :)

 

Et skudd i blinde her men likevel spør jeg; Ser det ligger ute en del til Bora. Altså deksler til dørhåndtak. Er det noen som tilfeldigvis vet om dette er noe som passer på Touranen min? Er ikke de fleste håndtakene like på disse "små", nye og flotte bilene fra merket VW? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.