Anbefalte innlegg

2Ganger nå som bilen min har vært JÆVLA skitten så har jeg vaska den i vaskehallen på YX som er børsteløs..å Hver gang så har det fylt seg en Hau a Skitt i felgene..slik at felgene blir i ubalanse å bilen er helt jævli å kjøre..

har vaska den når den bare er skitten(sommerstid) å ikke full av salt å sand.. da ble bilen helt grei.

kan det være det at bilen er så sykt skitten at det blir spruta masse dritt inn i felgene?

eller er det understelle på bilen som er så skittent at det flyr dritt in der.

Noen meninger? kansje til og me non andre har opplevd det samme??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel heller at skitten er der fra før, men istandefor eit like tjukkt lag med salt rundt heile felgen blir noke vaska vekk.

Altså klarer ikkje maskina å vaske skikkelig heile felgen , slik at det blir liggande igjen saltlag "klattvis" på felgen.

Som igjen resulterar i at felgen kjem ubalanse.

Kan forsøke å kjøpe ekstra avfetting å ha dette på bilen før du vaskar den. Vist ikkje dette hjelper må du nok finne fram høytrykken heime å spyle av felgane ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo umuli være det..får sist gang det skjedde tok jeg å avbalanserte felgen igjen å da var det 110G med skitt på den ene felgen(den eneste jeg gadd å see å mye det var på).. jeg kjenner det fint med neven når jeg tar inne i felgen så kan jeg grave det ut..kjennes ut som Måll/Leire er en veldi seig helt svart masse..

ja jeg må ta høytrykken å spyle det vekk, prøvde det sist gang å men fikk ikke bort alt da..

måtte skrape det av med kniv..er irriterende..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det nå har jeg vært ute med høytrykkspyleren å vaska flegene godt..

ser ut som om at det er det lille sporet som er nedfelt i felgen som samler opp skit og lager en liten demining slik at det bare blir mere å mere som samler seg der..

så nor dritten blir spylt av siden på bilen renner det ned på dekket og noe renner gjennom felgen hvor det blir stoppet av den gammle dritten som ligger i det sporet..så blir dette her blødt og kompakt..

er som skikkelig leire å ta på men svart som olje skikkelig griseri..

Men nå er alt bare vellstand det eneste problemt nå er det at det er en skøytebane på utsiden: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.