Hvem forhandler Axis Wheels her i Norge

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvem som er forhandler av Axis felger her i Norge...

Fant disse her og syns de var drit fete: rock : vil ha de til min TT i 8,5x19 og 9,5x19

http://wheelstudio.com/catalog/product_info.php/cPath/1_3/products_id/7247?osCsid=97f1a3bce419be0f11aac2da2b9d573c

Her er de montert på en Bora : http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=16450

Axis Penta Hyperblack w/polished lip

Axis_penta.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er noen som forhandler Axis i Norge..Har forhørt meg om det før, med negativt resultat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

like greit å ta dem inn fra usa vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er noen som forhandler Axis i Norge..Har forhørt meg om det før, med negativt resultat

Kjipt da....

like greit å ta dem inn fra usa vel?

Ja , har sendt en forespørsel på de , så da er det bare å vente i spenning...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å finne frakt med forsikring så du er sikret mot uhell under frakt..

kjøpspris + frakrpris (f.eks innenlands usa + jetcarrier til norge) + moms (25%) og gebyr fra jetcarrier (2-300) + frakt fra f.eks drammen til deg, kan fort ende opp med å spare endel tusen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å finne frakt med forsikring så du er sikret mot uhell under frakt..

kjøpspris + frakrpris (f.eks innenlands usa + jetcarrier til norge) + moms (25%) og gebyr fra jetcarrier (2-300) + frakt fra f.eks drammen til deg, kan fort ende opp med å spare endel tusen..

Ja , har registrert meg hos jetcarrier i tilfelle det skulle komme til at det ble bestillt fra USA , men har aldri brukt dette før ... men dette finner jeg nok ut av... SÅ da er det bare å vente å se hva de evt skal ha i frakt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel folk på forumet her som har bestilt Axis Wheels ifra Usa med stort hell ?? :) Trond Wiggo Grøwdal ifra Ålesund har jo kjørt på to sesonger med først 19 toms og så 20 toms Axis Wheels

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.