#1 Skrevet Desember 23, 2007 Hei Har en utrolig irriterende lyd i min S4 B5 00' når jeg legger rattet over max. Er bare når jeg dreier den siste biten at lyden kommer, og den forsvinner når jeg ratter tilbake. Noen som vet hva dette er? dyrt å utbedre? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2007 Lite servo olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2007 Om det er samme lyd som på min skal der være slik. Over-press.vent. på servosystemet som slipper gjennom til retur. Det er iallefall ikke noe galt til meg, riktig mengde olje osv osv. Kommer gjerne når jeg står rellativt stille og er verre på sommeren (mer motstand i dekk), kommer mye tidligere da. Det eneste som kan være galt er at over-press.vent. slipper på for lavt trykk, men ser det ikke som noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...