#1 Skrevet Desember 23, 2007 Bs Bildeler har Cobra fjærer, noen som har prøvd dem? Går 45\45 senk uten å skifte stabstag? Vil ha golfen lavere, men grenser hva jeg legger i det. Derfor har jeg lyst til å bare kjøpe noe fjærer, og ikke senkesett + stabstag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2007 kjøp rimelig justerbart i stede? (evt brukt) etter 40 senk bør man vel bytte til r32staget å justerbare lenkearmer.. med bare fjører blir den såpass myk så ville byttet stag å lenkearmer uansett tror jeg.. men dt er meg: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2007 kjøp rimelig justerbart i stede? (evt brukt)etter 40 senk bør man vel bytte til r32staget å justerbare lenkearmer.. med bare fjører blir den såpass myk så ville byttet stag å lenkearmer uansett tror jeg.. men dt er meg: p Joa, men mye koster sånne lenkearmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2007 Tror ikke dt er rare greiene.. hadde weitech på min.. men vet ikke hva de kostet.. får vel fra kw også hør med NBS evt om noen andre her inne har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...