#1 Skrevet Desember 23, 2007 Har lyst å montere turbotrykksmåler i A6en min. Er usikker på om jeg vil ha målern i a-stolpen da jeg synes det ser litt jalla ut i en A6. En løsning jeg likte veldig godt fant jeg på nordicaudi forumet. Noen her som har prøvd det samme, evt. fjerna klokka og montert der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2007 hmmh? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2007 ser jo veldig greit ut det der, burde jo ikke være noe problem, enig at klokker i a stolpen ser jalla ut, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2007 klokker bør plasseres skjult på "valige" biler.. ok med di i a stolpen på jalla japse biler eller sånnt.. men fint det i instrumentet der,di fleste har jo klokke i radioen eller sånnt uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...