Anbefalte innlegg

Lurer på å oppgradere til en fmic, og tenkte jeg skulle høre om her er noen med erfaring med denne jeg fant på ebay? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-B5-1-8T-FRONT-MOUNT-INTERCOOLER-KIT-DIRECT-FIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ012QQitemZ220184883120QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Gjør denne nytten, eller blir den litt liten? Har også grøftelys i frontfangeren, må desse vekk, eller er det plass til begge deler? (tenker da på rørene til intercooleren)...

Takk for svar

mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal funke fint og ha denne sammen med grøftelys ut i fra bildene og bedømme. ;) Og denne er mer enn stor nok,holder garantert til 400hk +. :)

Jeg har en som har 9rader med kjøleribber,og den er god for 450hk. ;) Denne du vurderer har 14rader men er litt tynnere,min er 76mm/3". :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med disse rørene som følger med der så ser det ut til å bli trang med grøftelys, men dette går ann å justere å fixe på..grei pris for det kitet da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med dette kitet må du vel og kjøre uten fangerjernet?? skummelt ved en liten smell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..du sier noe... Noen som vet om dette stemmer? gidder ikke å gå ut i garasjen å sjekke idag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ser på bildene så ligger kjøleren der fangerjernet skal være.. neppe plass til dette da.. sportec selger en FMIC kit hvor kjøleren henger i dette jernet.. med plass til lykter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror IC`n er såpass smal at man AKKURAt får på fangeren med fangerjernet,men er absolutt ikke sikker. : klø : Kan jo alltids lage ett hakk i jernet akkurat der ic er,går finfint det. :)

Jeg hang min under fangerjernet,er glad jeg ikke tok bort den.Skal ikke stor "dulten" til før IC,AC register og radiator tar kvelden hvis jernet er tatt bort. :(:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må kappe vek baksiden av fanger jernet. I endene iallefall.

Rørene er 2" så om man skal ha mye hk ville jeg heller gått for et annet kitt.

Har dette Ic kittet på min 1.8T og det var meget greit å montere og ser bra ut.

Uttaket til dumpen er noe lite da. 19mm så skulle hatt en overgang fra 19 til 25.

Jeg har ikke grøftelys vel og merke.

Se i prosjekt tråden min. Er noen bilder der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ser på bildene så ligger kjøleren der fangerjernet skal være.. neppe plass til dette da.. sportec selger en FMIC kit hvor kjøleren henger i dette jernet.. med plass til lykter..

Pris på den da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med litt frisering av bjelken går den bak! kan bli litt lav om du henger den i bjelken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.