#1 Skrevet Desember 23, 2007 som topic sier. noen med bra peiling på disse kassene? hva er egentli forskjellen på disse utvendig? tenker da på girkasser fra s2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2007 I forhold til s2 5 trinns så er 6 trinns litt lenger og den har andre innfestninger. Sprengkåpa er den samme, og du kan bruke s2 drivakslinger, men mellom akslingen må du følgelig korte inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2007 I forhold til s2 5 trinns så er 6 trinns litt lenger og den har andre innfestninger. Sprengkåpa er den samme, og du kan bruke s2 drivakslinger, men mellom akslingen må du følgelig korte inn ok, så de er like breie? da kan jeg vel bruke fester og travers til 5-trinns? eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2007 ehm... 6 trinns og 5 trinns va nå lika lange hos mg, håpe iallefall d, ellers så har eg kjørt med for lang aksling eller kort i 1.5 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2007 ehm... 6 trinns og 5 trinns va nå lika lange hos mg, håpe iallefall d, ellers så har eg kjørt med for lang aksling eller kort i 1.5 år hehe. s4 biturbokassen min(6-trinns) e lika lang så coupe 5trinns kassen:) men er bredden eg lure på....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2007 d eg har les er iallefall at s4-rs4 og alle kasser med 01e (tror d va d di hette) passe bolt on på..einaste va at en må laga nye fester til proconten( automatisk beltestramming og intrekking av ratt stamma itf kresj) men d e jo egentli ikkje nødvendigt... men kjekt å ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2007 d eg har les er iallefall at s4-rs4 og alle kasser med 01e (tror d va d di hette) passe bolt on på..einaste va at en må laga nye fester til proconten( automatisk beltestramming og intrekking av ratt stamma itf kresj) men d e jo egentli ikkje nødvendigt... men kjekt å ha.. ok. girkassefeste brakettane då? e dei like på 5 og 6 trinns? med tanke på feste i traversen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2007 om du bruker s2/typ 89 travers(som du skal) trenger du kunn å lage feste på sjåførside av kassa. så lenge pass. side. festet er beregnet for s2/rs2 har du typ85 girkasse fra før, er denne like lang som 01e(6trinns) kassene.. det er typ89/s2 5 trinns som er 3,9cm kortere. dermed kan du bruke typ85 mellomaksel.. bredden er den samme.. selv om synet av kassene lurer deg litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2007 ehm... 6 trinns og 5 trinns va nå lika lange hos mg, håpe iallefall d, ellers så har eg kjørt med for lang aksling eller kort i 1.5 år Nå skrev jeg s2 5 trinns, du har/hadde en 5 trinns fra s4 hvis jeg ikke tar helt feil og den er mest sannsynligvis en 01e som er like lang som 01e 6 trinns ja... hehe. s4 biturbokassen min(6-trinns) e lika lang så coupe 5trinns kassen:) men er bredden eg lure på....? Ja, hvis kassa er fra en type 85 coupe så stemmer det nok. Tror du skal kunne bruke mellomakslingen som du har fra før av også da, som ulf erik sier... ok. girkassefeste brakettane då? e dei like på 5 og 6 trinns? med tanke på feste i traversen..... 5 trinns brakettene er ikke like 6 trinns brakettene.. de har anderledes innfestning til kassa såvidt jeg kan se. Men du trenger ikke 6 trinns travers for å kunne bruke 6 trinns brakettene.. du kan tilpasse de litt .. skal ikke være noe stort problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2007 http://www.elektro.com/~audi/01e/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...