#1 Skrevet Desember 24, 2007 Konas 1995 Audi A6 Tdi quattro har begynt å få lyder og vibrasjoner i mellomakselen. Det "klirrer" på tomgang, klakker ved bremsing, og vibrerer ved bremsing på giret. Er det bare å skifte drivledd? Jeg har ikke vært under for å se, er det samme type ledd i begge ender? Bør i så fall begge tas, eller er det normalt det over katalysatoren som slites? Andre enn NBS som leverer? Alle tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2007 Kan vel også være mellomakselopphenget... Om du legger deg under og kjenner på dette, om det er slarkete så kan du ta en telefon eller sende en mail til UniKardan i Oslo, de fikser nytt oppheng til en brøkdel av prisen møller skal ha hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2007 det kan også være slark i splei'en inn i diffen for den saks skyld.er redd det er det problemet jeg har på min Audi S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...