#1 Skrevet Desember 24, 2007 Dette hadde vært noe det. Trenger ikke ski for å komme seg til fjells lenger: rock : http://www.break.com/index/sweet-subaru-with-snow-tracks.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2007 Hadde det ikke vært så styggdyrt hadde jeg handla slik til 100n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2007 dette var jo fint redskap ! kansje jeg sku ha handla inn slik til subaruen jeg har stående i hagen til tante . hadde vert saker og kjørt på skogen med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2007 Hadde vært fett å hatt, men så som nevt tidligere, styggdyrt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2007 Skulle hatt slike på Coupen til ACR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2007 Må da vel gå an å modifisere slike sett man får kjøpt til ATV? Ikke at de er billige, nei... Fader, det hadde vært tøft å hatt på f.eks. en GTE q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2007 Slike sett koster 30 000,- + mva hos Kawasaki importøren......til alle Kawa ATV! Må vel kunne gå an å skifte overgangen til drivakselen slik at de kan brukes på ein vanlig bil med 4x4... Det er faktisk 3 støtdempere i disse beltene,slik at det er demping i alle retninger...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2007 Thore Henki Holm Hansen, tidligere sjef for Outlaws i europa, var med på skaperen på tv2 med noe lignende som det her, som skulle settes rett på bilen.. Av med dekk, på med belter:) Var vel mest beregnet på arbeidskjøretøy, men kan sikkert modifiseres. Link til Pathfinder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2007 Det der ser bare dritkult ut, og ganske grom bokserlyd i den gamle Subaruen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...