#1 Skrevet Desember 24, 2007 når jeg har 50 som standard innpress (det som står i vognkort) kan jeg da få på felger med f.eks 40 i inpress?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2007 Ikke lovlig, uten at du søker hos biltilsynet. Du har maks lov å endre innpresset med 15, noe som vil si 7,5 på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2007 okei takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2007 men for all del, så er det nok stor mulighet at dette passer=) vet ikke hvordan bil det er snakk om jeg men, hvis du feks. skal ha mye breiere felger en det er org. så må man nok forandre litt på ET. å vise felger på biltilsynet er tull i mine øyne men, jeg kommer vel aldri til å ha noen felger som noen gang kommer til å bli godkjent av bt ihvertfall.p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2007 men for all del, så er det nok stor mulighet at dette passer=) vet ikke hvordan bil det er snakk om jeg men, hvis du feks. skal ha mye breiere felger en det er org. så må man nok forandre litt på ET. å vise felger på biltilsynet er tull i mine øyne men, jeg kommer vel aldri til å ha noen felger som noen gang kommer til å bli godkjent av bt ihvertfall.p er på en A3 8p org er vel 7'' med 205 jeg har tenkt på 9'' med 225 da blir det vel ikke ballong og minimalt med strekk sånn som jeg ønsker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2007 9" bred felg med så smalt dekk som 225 vil gi strekk. Bedre med 8" eller bredere dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2007 9" bred felg med så smalt dekk som 225 vil gi strekk strekk? tullball;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2007 9'' =225 mm kan ikke bli så meget med strekk på dett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2007 er på en A3 8p org er vel 7'' med 205 jeg har tenkt på 9'' med 225 da blir det vel ikke ballong og minimalt med strekk sånn som jeg ønsker?? 225 på 9 tom går fint, men 9 tom ET40 på A3 8P er langt fra så problemfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2007 225 på 8,5 med ET45 er det et problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 26, 2007 Kjører 8,5 - 225 selv.. helt greit.. 8,5x19 et 48 BBs RS 861:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 26, 2007 hvordan er det å kjøre med 19'' finnes det komfort i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...