#1 Skrevet Desember 25, 2007 Har jeg misset en tråd for dette, eller er det ikke bestemt? syns det er lite fart i lokalaget.. noe det burde være mulig å gjøre noe med.. om folk har lyst vel å merke... er jo mye vw audi i området her.. vært kjekt med litt felles aktiviteter som bowling , gokart, spillekveld ? mye muligheter.. hvor man sikkert kan få til noen rabbat avtaler om vi er mange ( vet dt jobber en vw audi kar på bowlinga i hamar i alle fall så burde jo være mulighet der?) Noen flere som har synspunkter om dette? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2007 Jeg er med på stort sett hva som helst.. Og vi bør jo absolutt få til et eller anna. GoCart er jo mulig, både i moelv og ottestad. Starmoen og, når de åpner opp igjen uttpå våren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2007 Jeg er med på stort sett hva som helst.. Og vi bør jo absolutt få til et eller anna.GoCart er jo mulig, både i moelv og ottestad. Starmoen og, når de åpner opp igjen uttpå våren. Anbefaler Hamar Gokart jeg da.. Kan evt sjekke ut litt pris osv på alt fra 5-20 pers. er vel maks 7 om gangen.. går vel med noen til,men da blir det trangt. Bowling er jeg også med på Og sist men ikke minst.. Spillekveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2007 Anbefaler Hamar Gokart jeg da.. Kan evt sjekke ut litt pris osv på alt fra 5-20 pers. er vel maks 7 om gangen.. går vel med noen til,men da blir det trangt.Bowling er jeg også med på Og sist men ikke minst.. Spillekveld SAnt dette. bowling er også veldig artig ( syns nå jeg da) spillekveld var gøy sist i alle fall:p sant ørjan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2007 SAnt dette. bowling er også veldig artig ( syns nå jeg da) spillekveld var gøy sist i alle fall:p sant ørjan? spille kveld er kult Har Colin Mcrae dirt og ps3, og Audi S1 passer bra for en spille kveld men bowling er kult, det synes jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2007 flere som har intresse av en bowling tur på nyåret da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2008 Se her ja. noen tråder kan bli hoppa over. Jeg fisker opp igjen denne jeg da. Go-Cart, Bowling og annet er interessangt. for de av dere som evt liker poker så er jeg med på en slik kveld også pizza kveld på peppes hadde vel vært litt kult å få til og? GO GO GO. kan vi ikke spikre en dato på noen events og se hvor mye interesse det blir rundt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2008 Se her ja. noen tråder kan bli hoppa over. Jeg fisker opp igjen denne jeg da. Go-Cart, Bowling og annet er interessangt. for de av dere som evt liker poker så er jeg med på en slik kveld også pizza kveld på peppes hadde vel vært litt kult å få til og? GO GO GO. kan vi ikke spikre en dato på noen events og se hvor mye interesse det blir rundt det? Jeg er med så fremt jeg har fri! Nå vet jeg ikke noe for har ny skiftplan og den aner jeg ikke hvordan er.. skal på møte i morra på jobben så vet litt mer da.. men jeg er klar for det meste.. poker,bowling,pizza, go-kart, og annet morro man kan gjøre ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2008 helt enig! vært artig å få litt fart i lokalaget igjenn.. anders pratet også på att vi skulle begynne med søndagene igjenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...