#1 Skrevet Desember 25, 2007 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en GReddy turbotimer her på forumet så tenkte jeg å montere den i løpet av romjulen. Er det noen som vet hvodan en skal koble den på en passat 3B. Jeg husker på den gamle VANC siden at der var en guide på koblingen dersom noen hadde hatt den så hadde det vert til stor hjelp. God Jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2007 Ingen som har noe peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2007 Jeg fant en guide på internett selv:) Tenkte kansje at jeg skulle legge en link her desom noen andre skulle få det samme problemet;) LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2007 Sikkert et fint produkt, men utrolig mye jobb for et "ikkeproblem". Rolig kjøring siste minutter før parkering er billig og beste løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...