#1 Skrevet Desember 25, 2007 Jada, sliter litt med å finne felger til sommern.. har alltid hatt lyst på keskin kt1 i 9x16, som man får for ca 6000,- i tyskland, før frakt og moms. men i det siste har jeg også begynt å tenke på 15" frister mye med bbs rs/rm i 8,5x15 eller kanskje rsl cult i 8,5x15 men hva skal jeg velge.. tenker på en prisklasse på ca 12-13k med dekk... bare å slenge ut bilder av golfer med felger også Keskin kt1: Rsl-cult: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2007 jeg digger schmidt ml 16x9;) de er bare helt herlige, å prisen er vel ikke helt sånn bannanas heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2007 htn har fint sortiment.. men titt her http://www.dubmeister.co.uk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2007 eller htn ja hvis man har like god råd som mr ra;) men modernline 3 delte er også tøffe, men koster jo en del da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2007 eller htn ja hvis man har like god råd som mr ra;) men modernline 3 delte er også tøffe, men koster jo en del da. eller gjeldsslave... er en del felger på dubmeister som ikke er ille i pris.. sender du til sverige (som ansees som en selvfølge) så sparer man noen tusner der og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2007 Veldig mye kult på dubmeister ja.. men angående det og sende til sverige.. leste en tråd her om det for litt siden men finner den ikke igjen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2007 Har et sett Keskin KT-5 8 x 15 som er helt strøkne med nye dekk tilsalgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2007 Har et sett Keskin KT-5 8 x 15 som er helt strøkne med nye dekk tilsalgs. Er ikke så veldig gla i Kt5 egentlig.. sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2007 Men noen som vet hvor den tråden om hvordan man sender ting til sverige osv er? har aldri gjort det før så vet ikke hvordan det gjøres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2007 skal du sende større ting ( altså via dhl eller lignende) så må du ha en adresse hvor noen bor pga de krever signatur ved levering. post restante går fint når du får tilsendt mindre ting som posten tar seg av. angående større ting, så er det mulig å sende ting til turistkontoret, men da må du spørre på forhånd og sikkert hente samme dag de blir levert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2007 Da ser det ut til at det blir bbs rm til sommern.. men hvilken dim skal jeg ha.. tror det blir 8,5x15 foran og bak, men noen som har bilder av det? og bilder av 9x15" bbs felger? vurderer også å lakke senteret i en mørk farge men litt usikker der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2007 Da ser det ut til at det blir bbs rm til sommern.. men hvilken dim skal jeg ha.. tror det blir 8,5x15 foran og bak, men noen som har bilder av det? og bilder av 9x15" bbs felger? vurderer også å lakke senteret i en mørk farge men litt usikker der Kan da legge ut et bilde av golfen min med 8*15" foran og 8,5*15" bak så får du et lite inntrykk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 31, 2007 hei! sjekk denna linken (du har sikkert sett det) men likevel.. mange feite felger på disse bilene ! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43530 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 31, 2007 Kan da legge ut et bilde av golfen min med 8*15" foran og 8,5*15" bak så får du et lite inntrykk:) Utrolig flott bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 4, 2008 Hva med disse da? Med 205/40-17 dekk så burde det gå bra om du ikke synes det blir for stort med 17", spørs litt på innpresset på felga.. Er vel samme felger som Rygge hadde på gullgolfen i lik dim om jeg ikke husker helt feil om det ikke var 9x17.. Har sånne selv som jeg pusser opp og er veldig kule felger. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12070960&sid=xz17qbesJoVc637815&WT.svl=Link Et bilde på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...